SÖNDAG

Hej!
Idag har jag varit väldigt sur och irreterad för ingen anledning.. Vet inte vad det är ,Pms? hahaha nej det tror jag icke! 
 
Jag kan inte fatt att vi börjar skolan igen på tisdag, det är helt sjukt. Sommaren är över och snart är hösten här. Jag  längtar faktiskt lite till hösten, höst modet, bröllop ,födelsedag och så längtar jag lite till julafton, det ska bli mysigt med snö och jul :). 
 
Jag test sminkade mig lite inför bröllopet idag för att se hur jag ska ha det men jag hade fel ögonskuggor. Som ni märker pratar jag mycket om bröllpoet jag ska på men det är bara för det här är det första bröllopet jag har varit på och jag älskar att göra mig fin! :)
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback