ONSDAG

Hej!
Har precis varit och spänt min tandställning. Det känns bra att veta att den gör lite extra nytta nu. Tandläkaren sa ju att varje gång jag sväljer så puttar min tunga fram mina tänder och det är det som är felet. Därför har dom satt små piggar i min tandställning bakom mina framtänder som ska skydda. I morgon ska jag äntligen till ridningen och jag har längtat jätte mycket, tror det bara blir någon lätt uteritt eller så rider vi inne. På fredag åker jag nog in till stan för lite lätt shopping och gå förbi ung08 och kolla lite. Så om någon vill föjla med hör av er!
Jag gick snabbt in på Hm efter tandläkar besöket och kollade lite och hittade en perfekt kofta som skulle passa as bra till bröllopet. Jag har ju en bild i huvudet så som jag vill se ut men det är svårt att förklara för mamma.. haha. Mitt hår är jag ganska säker på men klänningen har jag inte hittat än. Det är jätte svårt att hitta rätt, den får inte vara svart, vit eller för kort. Alla snygga klänningar är ju ganska korta så det är svårt. Jag var och kikade lite på Nelly.com också och hittade en jätte fin mjukisdress. Den verkar helt underbar och är jätte snygg. 
.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback