Några saker ni inte visste om mig!

Jag duchar alltid med drapperiet öppet för jag har varit rädd enda sen jag var liten att någon ska stå där när jag öppnar sen haha.
 
Jag hatade klänningar och kjolar och rosa när jag var mindre.
 
Jag är väldig nogran med mina bilder på mig innan jag lägger ut dom, om det är en detalj som är konstig lägger jag inte ut den.
 
Varje gång jag har köpt en stickad tröja har jag ångrat köpet fast inte lämnat tillbaka.
 
Jag hade alltid håret uppsatt i en hästsvans innan jag började 6:an för jag hatade mitt hår när det fick volym och blev tjockt. Jag började använda syrrans plattång.
 
Jag har sett alla American pie filmer.. Dont judge me haha.
 
Jag är jätte rädd för zombie filmer och att det ska bli en zombie apokalyps haha.
 
Jag tror på andar/spöken och har gjort enda sen jag var liten.
 
Jag har alltid lyckats välja fel slags mobil när vi köpt ny. Jag har aldrig varit nöjd.
 
Jag har sett alla avsnitt i "Vänner" minst 20 gånger. Jag är seriös.
 
Min drömresa är att åka runt i USA och bara shoppa haha. 
 
Jag skulle kunna bo i Australien.
 
Ibland tycker jag att det är mycket roligare att vara med killar än tjejer för jag är uppväxt med en kille i familjen och mina släcktingar bestod av mest killar i min ålder och våra grannar.
 
Jag älskade att spela fotboll när jag var mindre och folk brukade fråga om jag gick på det men det har jag aldrig gjort.
 
Jag är helt fixerad med mina naglar, jag måste alltid ha nagellack och fixade och väntar bara på att mamma ska bjuda mig på en manikyr hos en salong haha.
 
Jag är så otroligt rädd för hajar!
.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback