LÖRDAG

Hej!
I dag blir det en vanlig lördag tror jag, slappa, åka och handla.. a typ så. Ikväll kanske det blir kräftskiva i våran länga här i området som det blir varje år men det är ju dåligt väder så vi får se hur det blir med det.
 
Vi fick bröllopsinbjudan hem till det bröllopet som ska vara i oktober igår och jag har fortfarande inte hittat den rätta klänningen. Det ända jag har hittat är ett par skor som jag tänker välja mellan men jag måste fortfarande hitta en klänning så jag kan matcha. Jag har också hittat rätt ögonskugga och nästan rätt läppstift, jag vet inte om jag vill ha läppstift eller läppglans än. När jag kikade på Nelly.com igår hittade jag jätte fina väskor! Jag behöver en mindre väska som är bra att ha när man åker någonstan och vill inte ha sin stora väska med sig. Men jag vet inte vilken färg som är finast..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback