Dålig uppdatering, jag vet.

Hej.
Jag vet att jag har haft dålig uppdatering men det är något fel på min mobil just nu. Jag vill inte ha min samsung längre, den har blivit fett trög och dum så jag väntar bara på att den ska få något konstigt så den förstörs totalt så jag kan få en iphone.
Var inne på kicks idag och skaffade ett torr schampo som är smart att ha med sig i väskan när man tex är och tränar och vill inte se så äcklig ut i håret. Jag köpte medium och brunette som jag rekommenderar för oss som är brunetter för den här sprayen är brunare och mycket lättare att jobba in i hårbotten för dom andra är vita och då kan det synas. Jag skaffade också ett värmeskydd för håret. Jag behövde verkligen ett nytt för mitt är flera år gammalt och jag tror att det slutat fungera haha eller jag vet inte men mitt hår ser lite slitet ut efter varje plattning. Jag köpte iallafall PHC Professional hair care.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback