Hej!

 
Jaha nu har jag varit på Huddinge sjukhus då och tagit lite controller för att kolla om mina njurar har blivit bättre! Men blodproven jag tog på vårdcentralen hos oss hade inte kommit fram så dom ringer i morgon för besked! Men jag tror dom är positiva eftersom jag äter mycket bättre igen. Jag har också kollat ögonen där...tråkigt! :|
Men njag fick ju med en hel del extra medeciner hem, inte kul.
 
I morgon börjar skolan för min del på allvar, jag har ju kommit efter med alla prov och förhör eftersom jag låg inne på sjukhus i en vecka. I morgon är det matte prov och teknik förhör, på onsdag är det musik prov plus 80 engelska glosor! och på torsdag är det SO prov!! buhu :( FAST jag tänker inte göra teknik förhöret i morron har jag bestämt!! det får jag göra veckan där på. Det blir för mycket!! >:( och så tycker jag tecknik provet är onödigt eftersom jag inte har trä slöjd och kommer aldrig ha det! ( vi fick ju välja mellan trä och sy slöjd ) puss o kram och godnatt!
 
vill inte att ni ska se vad det är för medecin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback