Suck..

Hejsan! Jag är väldigt närvös inför ögontrycks provet i morgon! Jag vill verkligen inte göra det! Jag är mest orolig över att dom ska säga precis innan provet tas att det ska göra ont. För det är ju typiskt läkare att göra det. Men provet går tydligen snabbt så får väll bita ihop och tänka på nått roligt, om det nu går..? Förresten provet tas i ryggen genom att sticka en nål mellan koterna för komma åt en vätska, det ska tydligen inte göra ont om dom inte skulle komma åt ryggraden. :(

Hur har ni annars haft det idag då? Jag har haft huvudvärk idag iallafall, jag fick helt plötsligt jätte kraftig huvudvärk på fysen idag, fast jag hade typ lite innan och så hade jag värk i helgen. Jag tror fan att min migrän är kvar. Trodde det skulle bli gym i dag men har ju huvudvärk så nej tack! Ha en bra kväll PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback