Snart smällere!

Hej! Nu är jag på sjukhuset igen och väntar på att ta det här ögontrycks provet. När jag kom fick jag tre Alvedon och nu har jag precis fått dricka en vätska som ska göra mig lite trött och avslappnad, den smakade ingenting. Jag har också fått emla salva på ryggen där dom ska ta provet. Läkaren sa att jag kommer få ligga på sidan i hop kuren så att kotorna säpareras lite och och så kommer jag känna ett tryck och ett litet stick sen kommer jag inte känna nånting och det är skönt att veta i allafall! :) sen får jag ligga still en timme och så sa dom att jag skulle helst dricka cola för att minska risken för att få huvudvärk! Haha

Men kolla vad jag hitta när jag läste en gammal "Julia tidning" i rummet där är nu, jag kommer ihåg att jag brukade leka med sånna när jag var liten hahaha!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback