Huvudvärk....

Tjohej och så har man huvudvärk igen! Asså nu har jag haft huvudvärk dom senaste dagarna och igår fick jag gå hem från skolan, jag fick Alvedon av skolsyster men det hjälpte inte. Och nu i morse tog jag en Ipren och det brukar hjälpa men det gjorde det inte och så sa pappa att jag ska nog stanna hemma men det kan jag ju inte jag har så mycket jag måste ta igen i skolan och saker jag måste vara med på! Men man måste ju lyssna på kroppen i bland. Men sen ringde pappa och sa att det kunde var spännings huvudvärk som man kan få av stress, att man spänner sig mycket, orolig och det låter hanska troligt för med tanke på alla prover jag har fått göra i sjukhuset och skolan som har varit stressig. Då är tabletter inte så effektiva. Nu iallafall väntar jag på att pappa ska komma hem med donken till lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback