helluuu!

Hej idag hade vi as tråkigt i skolan. Vi åkte till ett jätte stort växthus där det fanns olika klimat, så man kunde se växter som anpassade sig efter olika klimat. Öken, medelhavsklimat o.s.v. efter som vi typ jobbar med det i skolan. Aja nu är jag hemma och väntar på att mina föräldrar ska komma hem och min kusin från Finland som kommer, det ska bli kul! Och i morgon blir det väll nått litet kalas för att fira att jag och min bror fyllde år....för en månad sen... Men innan blir det väll GYM! eftersom jag och mamma har ju börjat på det för typ en vecka sen så nu är jag och mamma medlemar! Vi skulle ha gått i onsdags men eftersom jag inte mådde så bra så blir det i morgon och på söndag! Ha en bra fredags kväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback