Hej!

 
Veckan efter höstlovet.. skiit kul, not! Skulle haft typ hundra prov men dom förflyttas som tur är. Jag har så mycket att ta igen. Men jag har haft ett skönt lov, har varit hos min mormor och morfar torsdag till söndag med mamma och syrran. Eftersom min pappa och min bror hade bilen när dom åkte till en bandytunering så fick vi ju åka tåg i tre timmar men som tur är så hade jag ju datorn me så jag kunde titta på "vänner". Men värsta resan var ju hem! Satt omringad bland massa skrikande barn D: inte ett dugg jobbigt!
 
Iallafall min morbor som bor där nära har världen roligaste eller "konstigaste" hund, den sitter utåt med benen och örönen går rakt ut på sidorna men det är faktis jätte gulligt och så är den alergisk mot proteiner och det mesta som hundar äter så den käkar typ kanin mat! haha
 
Glömde ta fina höst bilder när jag var där för naturen i värmland är så fin :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback