Hej!

Hej!
Hur har eran dag varit? Min har varit ganska "normal". Tänkte bara säga att jag hatar när folk kritiserar mig! Påpekar vad ända liten sak, nya kläder, nya saker, saker man redan har och så. Låt mig bara va! :( Sara om du läser det här blev jag lite irreterad på det du sa om att "äkta gummi" blir så där blått/grått på hunter stövlarna, som om jag hade fejk gummi på mina...?  Man köper ju oftas äkta för att inte sakerna ska gå sönder eller slitas så om det är nåns gummi som är fejk så är det väll dina.. Och mina stövlar är väll minst lika värda som dina. Vi köpte ju våra från helt olika ställen dom kanske tillverkar på olika sätt, vem vet? det finns ju olika modeller. Förlåt men jag blir faktis lite irreterad! :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback