Godnatt!

Då var den här måndagen avklarad! Ska till läkaren i morgon för blodprovens resultat så jag slipper käka den där jävla kortisonen som gör att jag svullnar up som fan!! :( hoppas att mina njurar mår braaa!! Jag längtar inte direkt till på tisdag (nästa vecka) för då ska jag göra ett ögontrycks prov, ska tydligen ta provet i ryggen med en nål, förstår inte ricktigt vad det har med ryggen att göra men får väll bita ihop har ju gjort en njurbiopsi prov när jag låg inne på sjukhus och då stack dom ju ner nån slags nål i ryggen och det kändes :( så jag har ju varit med om värre grejer. Dom sa att det inte skulle göra ont om dom inte skulle lyckas komma åt ryggraden, hoppas att dom inte failar!! D: lycka till mig! Men nu ska jag lägga mig, är så jävla ut mattad! Godnatt!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback