Fredags kväll!!

Godnatt allihopa eller inte för att jag ska gå och sova ^^ men ja i kväll var jag och Emelie på gårn och hade lite tråkigt eftersom hennes brorsa var där med hans kompisar som btw var fett dumma! Två av dom satt en meter från oss och kallade oss f**** och h*** för ingen anledning! Vi stod ju bara där och pratade? Inte kul! Asså verkligen inte alls moget sagt.. Men vi fick hennes brorsa att säga till dom när vi gått men vad vi fick tillbaks var "ta re inte så seriöst" nähä okej.. Lite svårt när dom upprepar det en miljon gånger! Dom killarna går ju i första ring, jag trodde man inte var så där omogen då, eller? Annars har jag inte gjort så mycket. Aja nu ska jag ligga här och ha tråkigt! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback