Vi har köpt julgran! Har ni?

Nu var det dags att köpa julgran! Det blev en liten och inte en kungsgran den här gången annars brukar det bli en stor kungsgran! Jag fick pynta den själv för alla hade sitt! Pappa brukar inte pynta, det räcker med att han hämtar den och hugger till den sen fixar vi resten!. Jag brukar villa göra på mitt sätt :) Idag tex tog jag tag i vardagsrummet för det var lixom inget juligt med de så jag bytte filltarna till röda, kastade ut alla färgglada kuddar och satt dit en svart som kommer från mitt rum. och satt in gamla lycktor som är lite tomte aktiga, fixade en röd duk och lite ljus och en jul växt på soffbordet! Alla blev så överaskade!
 
BTW toppen kom inte me på kortet med stjärnan och så var jag inte helt klar med granen men det är fortfarande ganska lik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback