Mery kay

Äntligen kom Mary Kay paketet som vi beställde i november! För er som inte vet vad det är så är det hud och skönhets produkter, som finns i form av krämer för alla delar av ansiktet, nutigt smink och nån enstaka perfym! Det säljs i många länder och man kan bli en konsult. Det innebär att man kan sälja Mary Kay produkter genom att ha små middagar när man är klädd i svart kavaj och lite rosa. Min morbrors fru Annicka är en konsult så när vi var i värmland hos min mormor och morfar så hällsade vi på Annicka och fick ge oss själva en makeover! Det var väldigt kul! Min mamma var också en konsult för länge sedan men slutade.
 
Produkterna är väldigt dyra, jag tror vi betalade lite över 3000 för några produkter :/ Men eftersom jag inte är över 18år så får ju jag inte köpa så det måste ju gå genom mamma. Men mamma köpte en sak åt mig, en "lash primer"(en liknande maskara med genomskinlig vätska som jag tror ska ge näring, kommer inte riktigt ihåg). Jag behöver ju inte direkt hudvård enligt mamma och Annicka.. Men den här ska man ha innan maskaran så får man längre ögonfransar! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback