Hej

Hejsan, jag vet att jag inte har skrivit nått inlägg på ett tag men hade tyvärr tappat bort min iPod.. Men har hittat den! Hehe. Så kul att det snöat! Först regnade det i flera dagar i sträck men det blev kallare så nu snöar det förfullt! :) det är som en sago värld utanför. Men jag måste ut och hitta vinterskor! Det är så svårt att hitta ett par skor och när man har så här mycket saker man måste plugga till..hur? Aja Hoppas på lite träning i morgon, har ju inte varit där på länge eftersom jag har mått så jävla kass!! Så får väll se? Har ni julpyntat? För det har vi fast inte så mycket ska fixa mer i morgon för då är det första advent!! Tur att snön hann komma! Nu ska gå, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback