Haha "YES!"

OOO yes! Äntligen har mina kläder kommit från  Nelly.com! Det ska bli några av mina julklappar men eftersom jag vet vad jag har beställt så får(måste) jag testa om det passar! Jag har köpt ett jätte fint Halsband som jag velat ha i typ hundra år, en svart frans bikini med knyte där bak (har aldrig tänkt tanken att köpa köpa bikini där ifrån men blev så sugen för ifall vi ska resa på sport lovet, hade aldrig tänkt att den skulle sitta bra för jag har hört att folk måste lämna tillbaks för felsittande.), en NYÅRS klänning som går ner i ryggen men vill inte visa fören på Nyår! ;D och en free bra till klänningen för man kan ju inte ha vanlig behå om det går ner i ruggen.. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback